Presentación

Este blog está realizado con el objetivo de divulgar conocimientos sobre filosofía, ciencia, sociedad, política y espiritualidad en un intento de unir estas disciplinas que en la actualidad se estudian por separado. Continuar leyendo la presentación

sábado, 15 de enero de 2011

Guru's Jazzmattaz 4: Look to the sun (amb lletres)

Mantinc la ciutat equilibrada
al costat de cada repte ambiciós
estigues tranquil, noi creix
pensa que ets magnificament valent
Tinc l' amor de la meva gent
I em partiria el coll per la meva gent
Tant Gujee com Gero
Quina gent mes meravellosa
Soc l' home de l' any
Has de callar i escoltar
Lo que et diré perque no jugo
T' aixecarás i compartiras
A dalt dels teus pulmons
No hi ha cap parada en el sol
Es un moviment, donç mou-ho
Si, el benefici ha arribat
Quan la veritat que estaba amagada
Desde les proves que ens han donat
Et fan oblidar sobre la vida
En la que acostumem a viure




Temps de fer un canvi
Perque res es manté static
Amb disciplina nosaltres podem vencer
I escapar del patiment
La guspira estarà a dintre
Despres els cors tornaran a bategar
Lo que ens han ensenyat
Ara ho hem d’ oblidar
Es temps de veure un altre vegada
A dalt desde baix
Pujem com la crema
No ens poden enganyar ara
Som massa savis per aquests esquemes

Talla el rollo de parlar dur
Ja em vist masses taüds
Has de reconeixer el moment
I aconseguir que les coses et funcionin
No ens poden enganyar ara
Els nens ens necessiten ara
no corris, mira al sol
no ens poden vèncer ara

miran's ara com desenmascarem
falsos coneixements
dona un nou sentit per la teva vida
i per la teva propia psicologia
Porta a la gent més amunt
Ells poden arribar alla dalt
Esta clar que es el moment per fusionar
I fer creixer un profund desitg
Pots veure que no canviara res
Sino canviem nosaltres mateixos
Es per aixó que no em queixo
I he vingut a ajudar
Es com la pau i la guerra
El ying i el yang
La vida o la mort
Has de respectar algu
Amb el meu tipus de rap donç
A dintre de la gent
I de la gent cap a dins
Ves-hi, no siguis estupid
Per mi es mes segur pensar
Parlo per aquells que m' escolten
Parlo per les ments obertes
Parlo de més que la teoria
Que hauriem de saber a temps

No hay comentarios:

Publicar un comentario